tisdag 16 augusti 2011

Nu Börjas...



Det med att tas fram lite höstkänslor här hemma! Super tråkigt ena stunden när man får lite ångest över att sommaren snart är över.
Men å andra sidan så finns det en massa sköna känslor på samma gång! Som tex när "soffpysslet" tas fram hur skönt är inte det!?? Det är sällan jag sitter i soffan utan att ha nått handarbete på G.

Just nu är jag helt inne på att göra trasmattor. Å sååå kul det är men både tungt för ryggen & för händerna!!

På tal om ryggen så ska jag för första gången till naprapaten imorgon.... *hjälp* tycker faktiskt att det ska bli lite läskigt!

Puss på er!
Lisa

3 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det med blandade känslor man välkomnar hösten.
Så roligt att virka trasmattor, det skulle jag vilja lära mig.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita små hjärtan sa...

Visst är det så.....men det är allt bra mysigt med hösten!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Milas Rum sa...

Jag håller med, hösten är verkligen både och. Men man får lyfta fram det positiva!

Hur gick det hos naprapaten? Jag var hos en kiropraktor ett par gånger för att jag hade ryggproblem. Har aldrig riktigt fattar vad det är för skillnad på en naprapat och en kiropraktor.

Hoppas ryggen blivit bättre!

Kram kram