tisdag 2 augusti 2011

Njut En Smula!






Här på uteplatsen på framsidan är det tänkt att jag ska sitta med en skön tidning & ett glas vin fina kvällar... Men är på tok för dålig att ta till vara på dom stunderna. Som i kväll tex....

Efter jobbet åkte jag hem till Monika, en stammis i butiken som sedan blivit en god vän. Hon bjöd på lite kvällsmat & vi tittade på lite möbler hon vill bli av med när hon ska flytta till nytt. Riktigt kul var det att se alla sina prylar i någons hem så där!
Tack Monkan!

Sist är dagens inköp. Jag är ju verkligen HUR dålig som helst på att träna, eller inte ens promenera! men nu tänkte att har jag bara ett par bra skor kanske det blir lättare!!! hahaha (tror inte på det) men det kan ju inte skada iaf.
En ny bikiniöverdel hängde på oxå.

Å så filmen som jag tänkte titta på ikväll (om inte damm"sorkarna hinner käka upp mig innan dess..)

Boken har jag läst en gång & tyckte den va super, en sann histora om en 13 årig tjej som rymmer från afrika till london & blir super modell... hoppas filmen håller måttet bara!

Love/Lisa

3 kommentarer:

Emmas Andra Bullar sa...

Hi hi! Då har vi tänkt samma! Köpte ett par nya pjuck innans semestern för jag tänkte komma igång, men de har hittils enbart användts i blåbärssnåren på öarna vi besökt! Ska bli bättring nu!
Kram!

Therese sa...

Hej! Var inne i din butik häromdagen. Alltid lika kul att inspireras till pyssel!

Lu Pu sa...

Bra inköp! Då hänger du på och tränar nu då? Steppen är superkul, med musik som jag vet att du gillar... och din kusin har frågat efter dig:-)