måndag 11 juli 2011

Shopping Runda....

I går drog jag med S ut på en liten runda. Han var såååå nöjd! *not* Han slog sig ner i en fotölj & tog lite kort. Jag hitta faktiskt mkt bra saker denna gång så släpet fylldes & några saker har redan blivit grundade. I morgon jobbar vi hemma är det tänkt så jag hoppas på att få en massa målat! Även lite ledig tid....



Sen var jag ju bara tvungen att köpa denna hatt till mig sj! Det låg i en liten fyrkantig hattask & viskade mitt namn. Den är som ny & passar mitt lilla huvud perfekt. Den ska jag ha i höst! Men jag blir allt lite sugen på att skaffa en kortare frissa som matchar lite bättre....

Kram

L.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej jag undrar vart du åker på loppis i örebro.Jag har letat men hittar inga i örebrotrakten :)älskar gammla saker mvh Ann-sofie