torsdag 14 juli 2011

Eva Eastwood

Kl 19:00 igår kväll kom Sofie & Jenny och hämtade mig i vrålåket.... Med eastwood i högtalarna åkte vi mot vinön....

Trots att det är så nära dit så var det första gången för mig, färjan över tar ca 10 min & omgivningen är otroligt vacker!


Rockabilly tjejer

Såå snygga!!!






Eva har en skön utstrålning på scen & man gungar med till varje låt.






Här är vi tillbaka, alla nöjda efter en fantastisk sommarkväll & dom sista solstrålarna gick ner bakom ängarna när vi brumma hem.


Tack tjejer för en toppen kväll!

Kram

L






2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig tjejkväll ni verkar ha haft.
Eva Eastwood gillar jag mer och mer för varje gång hon besöker vår lilla håla. Hon har verkligen variation i sin musik.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Happy Gunhild sa...

Härligt! Blev sugen på en tripp till Vinön nu. Kul butik du har, jag brukar kika in där ibland :)