lördag 30 juli 2011

Å Så Har Snart En Vecka Som....

Hundvakt paserat!! Här ser ni mig & goaste Ludvig som är min bästa Sofies hund. Han är så duktig & lydig att det är en fröjd att ha honom. Men får han för sig att han vill dra eller springa efter nått som prasslar i skoggen så har jag inte så mkt att säga till om för stark är han!!! Men som tur är har han inte annat än varit lydig när jag varit på promenix!


Vi har turen att bo just vid elspåret så många nyttiga promenader har det blivit, villket är toppen för mig som ALDRIG tränar eller är ute & går... så frågan är ju nu vem som ska rasta mig i spåret i fortsättningen!???


För några dagar sedan var jag för första gången i Emmas butik några mil utan för stan. Super kul var det att äntligen ses efter att bara ha pratat via bloggen!

Detta var vad jag kom hem med.... En super fin & skön tunika & ett par fantastiskt snygga leggings. Båda från Cream



I kväll kör jag en retur på gårdagens mys i soffan! I glaset är mitt favo vin Black Tower


Ha en skön kväll!


Love/Lisa







2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fina kläder du fick med dig hem, riktigt höstmysiga :).
Missade tyvärr din rea även denna gång :( tror jag jobbar för mycke hihii...
Men imorn börjar min semester, två veckor ledigt. Ska bli så skönt.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Emmas Andra Bullar sa...

Vad fin du är!! Såg ju bara när du provade den andra!
Kraaaaam!