måndag 11 oktober 2010

Vart Tar Helgerna Vägen!??




Ja det frågar jag mig nästan efter varje helg!
Jag har iaf fått en hel del gjort under min helg. Svärmor förvarar en massa av mina Omålade möbler på hennes loge. Så i lördags efter jobbet åkte vi dit, bärde ut några av prylarna till gäststugan så kunde jag måla där! Smart va! Kruxet är ju nu bara att jag måste åka dit varje dag så att jag snart kan få ner det färdiga resultatet till butiken..... men idag har det varit en sånn här tråkdag då man inte har lust till att göra ett skvatt!!!!! fyyyyyyyyy Va jag avskyr dessa dagar!
Som tur är kommer dom inte så ofta, men men.... hoppas på bättre skaparlust i morrn!
Kram Kram
Lisa


1 kommentar:

Tvärslå sa...

Åh ja de där marängerna var verkligen fina :)
Du får lära mej för sådär ser inte mina ut de gånger jag försökt.