onsdag 20 oktober 2010

Stress Stress Är Bara Förnamnet!!

Ja, Rean tog hårt på oss, vi har fortfarande inte lyckats hinna ikapp! Alla möbler som lyckats blivit klara dom här två veckorna har redan flyttat till nya hem. Senast idag vart det stora skåpet klart & bärdes ner från verksta´n i morse. men sålde det nu innan jag stängde.... *pust*
Super kul ABSOLUT säger inte det... men den blir som en liten stress i magen som inte lägger sig förens butiken är proppad igen!, Jaja, bara att måla vidare!
Är lite som galen i Tildas alla fina tyger.... kan bara inte få nog av dom! Här är mina senaste "tårtnallar" kan man ju nästan kalla dom....





Tildanallar som fått blivit månadsnallar med varsin lite skylt.



Ny modell av välkommenskylt har det blivit oxå!
Ha en mysig kväll nu alla rara! För det ska jag ha, Te i soffan, alla ljusen tända & sen ska jag bara plöja en massa nya avsnitt av Desperata hemmafruar! haha
Tata




4 kommentarer:

Fröken C sa...

Te i soffan o tända ljus - mys på hög nivå:)
Synd att jag missade rean:(
Men kommer snart o tittar in till dig:)

Ha en skön kväll

Kram Carin

Sirpa sa...

Hej Lisa!
Nallarna är ju så söta!
Och du, det ser jätte fin ute i butiken!
Stress...hih...joba på!
Ha en skön kväll ong en trevlig torsdag!
Kram Sirpa
PS Är du butiken imorn?

Maria sa...

Roligt att du får sälja så mycket av allt ditt fina. Men jag förstår att du kan bli lite stressad av att det blir så många "tomrum" att fylla. Skönt att du kan ta det lugnt i soffan ibland.
Tildagrejorna är så söta!
Maria

Tvärslå sa...

Ja helt galet är det ;) men himla roligt :)