torsdag 14 oktober 2010

Underbara Nallar Har Flyttat In!


















Är dom inte bara såå fina!?!! Jag fick dom i går till butiken av en tjej som verkligen kan sin sak om nallar! & titta på alla detaljer! Så att man riktigt kan sluka dom med blicken!



Här är en byrå som bara fick in och vända, idag kommer en ny byrå ut till butiken, det gäller att ligga i!








Lite större tavlor har det oxå blivit. Riktigt kul var det att ha så mkt yta att röra sig på!
Nä ni... nu ska jag göra mig iårdning för att åka tidigare till butiken så att det kanske hinns med att måla två lager på det jag nu håller på med.... så nästa vecka ni vänner..... då fylls det på med mycket!
Trevlig helg alla rara!
Kram Lisa














7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka underbara nallar! Vilket jobb, verkligen fina detaljer. Å dina smycken som du har gjort...helt fantastiska. Vad roligt att få se olika tekniker. Ska du börja tillverka sådana halsband igen?

Önskar dig en fin fredagskväll och en trevlig helg!
Kram,
Regina

Linda sa...

Vilka sötisar :)
Hälsningar från Frövi!

Linda sa...

Vilka sötisar!
Hälsningar från Frövi :)

Lillemor sa...

Vilka härliga nallar. Får visa arbetskamraterna. Vi har en kollega som fått en liten Eskil kanske en sådan nalle kan vara något.
Kram Lillemor

Sirpa sa...

Nallarna är ju jätte söta!
Tack själv, en skön liten paratstund fick vi! Alltid lika roligt!
Har en fin lördagkväll!
Kram Sirpa

Unknown sa...

Verkligen personliga och så söta nallar, o vilket jobb sedan.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Sari sa...

Hej och tack för din fina kommentar!
Ja, vilka söta nallar du fått in i din butik! Vilket arbete!!
Ja, helgen blev riktigt bra! Jag hann med det mesta av det jag ville!! Sååå skönt!
Ha det bra!
Kram Sari