tisdag 12 oktober 2010

Smycka!

Ja.. nu börjas det att frågas efter min smycken som vanligt när det börjar närma sig jultider... så nu börjar jag att tänka lite i dom banorna! Bilderna jag visar nu är smycken som jag tidigare gjor. Men på den tiden va det inget annat som hägra! Jag satt verkligen varje dag flera timmar i streck... nu har ja ju inte riktigt den tiden.....


Gjort med 925 silvertråd "coilat"


äkta guldöverdrag & sötvattenspärlor.




Peyote




925 silver "coilat" med smokyquarts













925 silver "coilat" med smokyquarts





925 silver "coilat" med citrin









5 kommentarer:

Maria sa...

Vilka fina smycken! Dem har du verkligen lagt ner arbete på. Och materialen ser så tjusiga ut. Förstår att många frågar efter dem.
Ha det gott!
Maria

Sirpa sa...

Vad fina!
Hoppas din vecka har börjat bra!
Kram Sirpa

Emmas Andra Bullar sa...

Men guuuud vilka fina smycken du gör!
Kram Emma

Fröken C sa...

Du är så otroligt duktig!!!!!

Kram Carin

AGENT 77 sa...

wow så mycket fint..hoppas allt bra..jo de va riktigt kul hoppa fallskärm..pröva..kram E