söndag 25 mars 2012

Renoverings REA!!!!!!

2 väggar återstår att måla i butiken. Detta brukar jag passa på att göra när det blir långhelg! Men denna gång kör jag på lite större!! Vill försöka att hinna med så mkt som möjligt & passar även på att köra en rea! HALVA PRISET PÅ ALLT I BUTIKEN!!!!!!!! (dock är vårläderna bortplockade, men allt som finns i butiken är det dock rea på!) Detta har jag gjort en gång förut, när verkstaden skulle flyttas & det är så super skönt kan jag lova! Att tömma, nollställa & storstäda ALLT! & så bara älskar jag piskan på ryggen som tillkommer! Allt får inte plats i butiken som det är nu då jag stängt av rummet där uppe för att kunna tjuvstarta med att fixa en bättre provhytt, så saker kommer hela tiden att ställas fram allt eftersom att det töms. Sen stänger vi för påsk och kommer även att hålla stängt tis den 10 för att hinna fixa det sista! Kram på er så länge! Lisa

Inga kommentarer: