måndag 5 mars 2012

In I Hjärtat & Ut Igen...

.... Så är det i bland för oss här på Elses! & så även denna gång med detta underbara skåp. Hela en dag fick vi ha kvar den!! Men det hade vi nästan på känn för det är så vackert! Kolla bara detaljerna!! Mumma!
I går var det eb lat söndag det måste jag erkänna! Ja hade på mig morgonrocken hela dagen & den lilla nytta jag gjorde var att byta sängkläder. Samtidigt som jag får ångest över att göra så måste jag någonstans påminna mig om att det är behövligt när både jag & S jobbar så pass mycket som vi gör! Det är faktiskt helt OK att inte göra ett skvatt! Idag när jag kom hem bakade jag lite bröd & tillsammans med te & film vart det en bra avslutning på denna måndag! Nu vankas kudden & många härliga drömmar! Natti natt! L.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Förstår att skåpet kom och gick ;), riktigt snyggt. Och klart man måste unna sig nån slappardag ibland då man bara myser runt.
Så gott med nybakat bröd, blev allt lite sugen, tror jag går och brer mig en macka och en kopp te innan kudden kallar.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jättefint skåp! Åh så gott med nybakt bröd.

Önskar dig en god natts sömn och en superfin tisdag!
Kram,
Regina