söndag 5 juni 2011

Lite Fönster Som Letar Efter Sin Plats...

Jag har två st dubbelfönster som ska hitta sin plats här hemma, men kan inte riktigt hitta den rätta än... funderar på att ta isär ett så att det blir två å hänga dom i badrummet... S tycker dock att det är en ur usel ide!!... men han får ju såklart inte bestämma, hans favorit inredningspryl visar jag här nere.... barskåpet! haha... ja dom är roliga!

Här genom fönstret ser ni skrindan jag sa att jag köpte på loppisen. Fortfarande har den inte fått blommor i sig & jag tänkte att jag skulle ha fixat det i vecka, men hann inte.... Aldrig hinner man det man ska!



Möblerade om lite igår, så skåpet fick hamna i ett annat hörn, nu ska jag bara klura ut vad jag ska ha i hörnorna bakom sofforna....














Har kommit över några kakao burkar! Älskar verkligen plåtburkar av alla slag. Får se om några hamnar i webbutiken...







Ja.. blogger är lite upp & ner just nu.... nu kom denna bild igen och jag får inte bort den... så strunt samma. Ett annat problem är att jag inte kunnat kommentera till andra dom sista dagarna. Jätte tråkigt!


Nu blir det mys i soffan!

Tjing / Lisa









1 kommentar:

Mariette sa...

Fönster kan man göra så himla mycket roligt med! Lycka till med ditt projekt.
Mariette