måndag 13 juni 2011

Hjälp Oss Hjälpa Barncancerfonden!

För någon vecka sedan såg jag att butiken Mamma Lycklig

startat en insamling till cancerfonden! Super bra tyckte jag, & perfekt för oss som har butik & kan nå ut till folk utan att behöva stå på gatan eller plina dörr.... Kan man hjälpa så tycker jag att man ska försöka. Att det blev barncancerfonden är ingen slump då en av mina gamla vänner förlorade sin son för några år sedan. Han var bara 6 år gammal! Detta måste vara det absolut svåraste en människa kan gå igenom! Så utan tvekan så går 30% av mina kort till just denna fond. Korten är en serie hjärtan för det symboliserar butiken väldigt bra då dom finns överallt. & naturligtvis för att visa kärlek!

Så hjälp oss hjälpa! Korten kostar 20:- st.












Lite väskor har landat ute i butiken idag & 2 st till kommer att komma under veckan.

Ha en skön mådagskväll!

Love/Lisa





1 kommentar:

Unknown sa...

Klart man ska hjälpa till om man har möjlighet :).
Kraaam Ing-Britt