onsdag 28 juli 2010

Nu Hyr Vi Ut Thailand.....













Eller ja.... en bit av det! haha.
Eftersom vi inte har möjlighet att utnyttja vårt underbara hus så ofta så är det möjligt att hyra.Huset ligger i Manora Village, ca 10 km söder om Hua Hin.Manora Village är ett område som består av tre etapper, och där vårt hus Natalie 10, ligger i etapp 1.Besök gärna Manora Villige´s hemsida, http://www.manoravillage.com/, för ytterligare information. Huset är ca. 3 år gammalt, fullt utrustat. Kakel o klinker, AC i alla rum. På uteplatsen är det fläkt i taket.Det finns skolor i området runt Hoa Hin.Trädgården är uppvuxen med tropiska växter som tex bananträd och chili.Boyta ca 90 m3 plus altan, dubbla AC, kabeltv och trådlöst internet.Området har dygnet runt bevakning och i övrigt service som restaurang, reception, tvätt och taxi och uthyrningsservice.Inom området finns stor gemensam pool, barnpool och jacuzzi.I närområdet finns många fina stränder och sex fina golfbanor, bla Black Mountain.Vi har tänkt oss en hyra på 3000 sek/v, vid hyra längre perioder kommer hyran reduceras.
Maila för info om lediga veckor!!
Kram Lisa


6 kommentarer:

sandra sa...

Perfekt ju!
Anders fyller ju 30 i februar, och vi har pratat om att åka tillbaka till thailan, men har tvekat då de blev en aning dyrt för oss sist....
Men de där e ju ett alternativ :D

Puss o kram

llooka - K a r o l i n a sa...

Your blog is absolutely amaizing!
Thank you for visit on my blog!
Have a nice day!
Llooka

Härligt hemma sa...

åå herregud vilket place...kan tyvärr inte åka, men vilken dröm!!!!

Lillemor sa...

Nu har jag lagt upp det fina fågelbadet på min blogg. Det passade jättebra i stenpartiet.
Kram Lillemor

ängeln i vitt sa...

Skämtar du människa.....har ni hus låååångt där borta i paradiset nä, fy fasen vad jag vill bo där.....avis är bara förnamnet. Hoppas att ni får det uthyrt men det tror jag helt klart att ni får.

Det blir en sväng till dig nästa vecka vet inte riktigt vilken dag men jag hör av mig.

Igår var jag ute på en loppisrunda på typ 40 mil tur och retur. Hittade lite smått och gott. Träffade två härliga bloggare oxå.

Ses snart

Kramiz Carina

Ps

När jag kikar in till dig kommer det alltid upp ett popup-fönster som blockerar...herregud vad ska jag göra ??????

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mysigt det ser ut!
Ha en underbar helg!
Kramis/LenaS