lördag 12 maj 2012

Ledig Lördag!!

Super duper skåp som inte är så klumpigt!!
2 st svarta sängbord...
Liten söt byrå.. Hallå där tjejer & kanske grabbar... Visar er lite av veckans nyheter i möbelväg. Lotta har fyllt på på den fronten & jag har fyllt på med smycken. det står även massa ute i verkstan som kommer komma ut i början på nästa vecka. Bla 2 skänkar. Idag har jag min lediga lördag & som vanligt går första halvan av dagen till att städa, tvätta & bädda rent i sängen. Nu är det iaf gjort & då känns det alltid så skönt. Men ikväll ska vi även vara hundvakt åt en större långhårig hund, så jag antar att jag kommer att å ta om golven i morgon! Annars så blir det en lugn kväll. S ska ha besök av sin bror så jag ska nog vara på övervåningen med lite hyrfilm & annat mysigt. Vet bara inte vad jag ska hyra än... tycker inte att det kommit nått bra på sista tiden... någon som har nått bra förslag!? Nä.. nu ska jag ta & påbörja lapptäcke nr 4. När det är klart så tar jag dom till butiken, tycker alltid att det är bättre & vänta tills man har några st! Trevlig helg på er alla rara! Tjiing!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan Lisa!
Nån sån där liten byrå skulle jag behöva ute vid stugan, får smyga förbi vid dig och titta om den finns kvar nästa gång jag är till Örebro.
Ha nu en skön helg, kram Ing-Britt