onsdag 2 maj 2012

Fy Vad Tiden Går!!!

... Tänk om man kunde vrida tillbaka tiden på dessa gamla delar av klockor som jag andvänt att göra smycken av!! Det skulle inte jag ha något emot iaf!
Hoppas ni haft en fin & härlig valborg! Det har iaf vi, fint väder, årets första grillning med vänner för att sedan promenera till brasan. Kunde inte bli en bättre valborg! + att vi grejsat en MASSSAA i trädgården!!! Sååå nice! Förra året var det så tok mkt jobb att trädgården inte alls orkades med på det sättet, och jag som hade så mkt planer....... MEN Nu så, nu är det på G! I morgon åker vi för att beställa en lastbil med sten. Hoppas att det blir klart snart så att jag kan visa er!
Lotta har fixat iårdning en trädgårdsgrupp till barn. Så fin blev den, med några små nyckelpigor på. Naturligtvis är den målad med utomhusfärg! Det som väntar nu är 2 bråar.. + lite annat smått & gott! Så nu måste här fixas!! Kram på er i vårvädret!! Ps. Tack till alla er som troget kommenterar fast att jag är så dålig på det nu för tiden! Det är helt enkelt för mkt just nu, men hoppas att det bir lite lugnare snart! Jag blir iaf super glad!

Inga kommentarer: