fredag 3 februari 2012

Köket! Bättre Då Eller Nu??

Nu har jag grejat om lite i köket här hemma.... Tok älskar barbordet vi hade men tyckte att det var dax för nått nytt! Bordet finns kvar så jag kan byta tbx om jag ångrar mig! MEN! Va tycker ni?? 2 barpallar ska till bakom själva disken så att jag kan sitta och dricka vin å titta på när min käre S lagar mat! eller när man får gäster och maten inte riktigt är klar...
Så säg gärna vad ni tycker passar bäst! Före.... eller efter?? Ps. idag är jag ledig!! Tjohooo! men det städas för fulla muggar här hemma, kanske inte så kul på sin lediga dag, men såååå skönt när det är klart! Jag har tom dragit ut spisen och gjort rent bakom! DÄ NI! Tjiing! Lisa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Vad skönt att ha städat och fint till helgen :).
Jag tycker det både är snyggare och praktiskt med den nya bänken som har lite förvaring. Däremot tror jag det var bekvämare att sitta vid det andra bordet.
Ha en fortsatt bra ledig dag, kram Ing-Britt

Sandra- Med Bebis I Magen sa...

Lisa Lisa! Kan du skicka över din mailadress? Jag kna inte finna den nånstans...
Kram sysling!