måndag 27 februari 2012

Back In Business!!

Efter en hel vecka med influensa är man åter på benen! Kämpigt har det varit att inte ha orken till att göra nått! Lotta har fått trolla med det material som funnits i butiken då jag inte kunnat fylla på med möbelprojekt... men nu har jag hämtat en del bla. ett SKÅP!!!! Helt fantastiskt fint är det & tungt som bara den! men jag skulle bara ha det så enkelt var det! Detta står nu i verkstaden & får första lagret med färg i morgon.
Annars så väntas det en hel del i möbelväg så håll utkik! Ha en fin start på veckan! pzz. Älskar när Lotta kommer med dom första kvistarna! Då känns det alltid som att våren är här! När jag kom i lördags så stod dessa syrener & förgyllde min dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan!
Tråkigt att du har varit sjuk men skönt att det nu är över eller åtminstånde bättre.
Fint med knoppande grenar.
Kram Ing-Britt