fredag 13 maj 2011

Lite Nytt & Kund Med Ny Info...

Har varit & hämtat lite mer blommor, mer pelagoner & lite annat smått & gott!

Här ett nytt litet bord.


Kommer ni ihåg att jag skrev att detta bort inte gick att fälla upp!? Satte därför en lite billigare peng... men ACK så fel vi hade, en kund hade tittat på det i går, men kom in idag igen & sa att plötsligt... igår kväll hade det slagit henne, MAN SKRUVAR JU PÅ DET!!! men åååå, hahah inte hade vi haft en tanke på det! Så ni kära kunder som dragit en liten suck över att det inte gick att fälla upp, så kan man helt enkelt "skruva" upp det ist!

Hittade en (för mig ny) pärlbutik på nätet. Vart totalt kär i dessa "bling" pärlor & beställde genast hem en massa. 5 armband i olika färger ligger nu i butiken.






mmm





Nya kuddar kom igår... Dessa skulle passa perfekt i mina vita korgstolar ute, MEN, vet ju att jag inte är så duktig på det där med att plocka in på kvällen. Så utan tak där jag ska ha dom.... njeee, kanske ska tänka över det en smula.





Knopparna har kommit igen. (dock inte med klockan som fortfarande är restade)





Zink hus (kommer ut i webbutiken under helgen + en massa annat)






Ett till litet bord...










Sen till sist vill jag bara tipsa om en liten sak.

Nu när det är ljusare ute så tänder iaf inte jag lika mkt ljus som jag gör på hösten & vintern! Så dessa ljusstakar fick bli "krukor" ist! Det är så kul att sätta blommor i annat än vanliga krukor!


sen fattas det bara lite vit färg i alla fönster för hujeda mig!! Dett är INTE charmigt!
Det var det lilla från mig denna gång.

Ta hand om er!

Tjiing/Lisa
















7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Lisa!
Så mycke fint du visar.
Kul att kunden kom tillbaka efter att klurat ut hur bordet fungerade.
Så fiffigt av dig att andvända de fina lyktorna som blomkrukor.
Gillar även din bricka på bordet skarpt.
Ha en bra helg, kram Ing-Britt

sandra sa...

Heej bejb!
De där lilla bordet skulle passa perfekt hemma hos mej på våran lilla toa!

Jaa usch, våran katt ( som vi tog bort i januari) hon fällde nästan aldrig.. Bara då hon bytte päls, men de kunde man borsta bort...
A ja älksar dom böckerna.. De va från den ena jag fick idén om min ljusstakar ;)

Massa kram

Unknown sa...

Vill bara önska en trevlig helg!

Ett Vitare Hem sa...

Hihi ja iblandär det de mest annorlunda lösningarna och härligt att kunden klurade ut det och kom tillbaka ;o)
Ha en underbar lördag!
Kram/Lena

Edtiaflicka sa...

Åh så mycket fint!
Ha en skön lördag!

Kram Ida

Lillemor sa...

Slagbordet var så fint. Kul att kunden kom på lösningen. Har ett själv som jag funderar på att måla.
Armbandet var snyggt påminde om Pandora armband.
Kram Lillemor

Home No.1 sa...

Halloj! Tack för gratulationen av butiken.
Ser fram emot att träffa dig :-) du är hjärtligt välkommen!
Vilken bra idé att ha växter i ljuslyktorna istället! Kramar Annica.