tisdag 21 september 2010

En Konstig Smygfilmade Man.....

I går berättade Lotta att en mysko man hade kommit in, i handen höll han sin mobil.
Han gick ett varv och när han var påväg ut såg lotta att mobilen va på filmning..... han hade försökt att hålla den slappt så att man antagligen inte skulle se va han gjorde. Haha inte så hemligt hade Lotta menat. När han kom ut på gatan hade han genast börja titta i mobilen....
Men VARFÖR!??? jag är så nyfiken så jag dör här.. va ville han veta!?? hade han kommit in och frågat hade vi gärna svarat på hans frågor. jaja... lite störande är det måste jag säga.
Men idag har jag iaf. sytt dregglisar som ni ser på bilderna. för att göra dom lite roligare stämplade jag (med textilfärg)
finns även i webbutiken för 50:- st.




Ha det gött mina rara!!
Lisa

2 kommentarer:

Sirpa sa...

O gud vad ville han, skumpt!
Har en fin onsdag!
Kram Sirpa

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas din helg har börjat bra!
Har en skön kväll!
Kram Sirpa