fredag 13 augusti 2010

Älskade Väskor!!!

Jag har absolut ingen svaghet för skor!! Tvärtom, Tycker jag att det är SKIT när det är dax att köpa nya & drar mig in i det sista!!
DÄREMOT, älskar jag väskor & framför allt plånböcker!! om sista 3 veckorna har det blivit 3 nya väskor, denna som jag använder nu är från Ängeln i vitt
sååå fin och super nöjd är jag! dom andra två visar jag lite senare!

Tycker att denna tavla (den stora) är så sann så sann!! haha

Ett bord som inhandlas på aktion har fått sin nya makeover....


Lotta har fixat en super fin vägghylla.
Ja ni... det var lite som fixats med denna vecka, med noramarken i sikt så kommer jag att spendera all min tid i verkstan, bakom symaskinen & penseln i handen.... allra bäst samtidigt oxå!
Ha en super trevlig helg & njut av sista sensommarVärmen!
Kram Lisa



8 kommentarer:

Maria sa...

Jättesöt väska!Kul att få se lite av din "inredning".Hoppas att det går bra med både sömnad och målning.Ha en fin helg, du också.
Maria

Lillemor sa...

Ja här har du en själsfrände. Väskor......... törs inte räkna hur många jag har. Visst är det härligt.
Kram Lillemor

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åååå vad jag väntar på att få hem min väska, de är ju så fina.

Bordet du målat är jättefint, vilka vackra ben på bordet. Kul med Nora marknad, det skulle vara roligt att åka dit någon gång.

Kram,
Regina

zanz sa...

Hei hei,
Velkommen som følger av ZanZ-blog!
Beste hilsen fra jentene på ZanZ :)

Anonym sa...

Hej!

Älskar oxå väskor<3 O skor, kan köpa hur många par som helst;))

Kanonfint bord i skyltfönstret!

Var inne i butiken idag, men du var inte där:(
Kikar in igen när jag är på pärlträff¨:))

Kram Carin

Härligt hemma sa...

Halloj :))
Tack du, för gulliga kommentaren, visst är jag lite toknöjd ;)) Vilket fint bord!!! Nu får jag ta och skärpa till mig och komma till butiken snart... ses !! Ha det gott kramar Madeleine

Sirpa sa...

Hej Lisa!
Vad fint du har i butiken och det var roligt att träffa dig och ha en trevlig liten pratstund!
Har det bra!
Kram Sirpa

Saskia ♥ Stipje ♥ sa...

I Love your blog a lot.
Regards from Holland
Margarita ♥