söndag 19 april 2009

Mina Favoriter I Blogg Träsket!

Ja, Det finns ju en hel del bloggar att gå igenom, MEN det finns några som håller måttet rakt igenom! Där av bla. lillablanka.blogspot.com Och vitahjartan-anna.bloggspot.com. Att Anna är en av favoriterna är egentligen inte så konstigt, vi har butik båda två & älskar att åka på loppis & fixa till våra små kap. Det är väldigt roligt för mig att få se likasinniga och man får överflödigt av inspiration & tips. jag säger bara.... Hallelulia för bloggen!!!

Nu behöver jag Eran hjälp! Jag vet att man kan länka vidare. Att det bara är för Er som läser att klicka på texten så kommer ni till deras sidor, MEN jag har inte lyckats klura ut hur än, så skriv gärna ett kommentar & berätta hur man gör, för just nu känner jag mig lite vilsen i pankakan!

Kram / Lisa.

Inga kommentarer: