fredag 21 oktober 2011

Tack för...









..Tjejkvällen i måndags!! Jag hade ju planer på att fota så att jag kunde visa er men det va full rulle helatiden att jag totalt glömde bort det!
I veckan har jag inte varit så aktiv då jag känt mig en aning krasslig, är dock glad att det kommer nu för om ca 2 veckor åker vi på semester & då vill jag såklart INTE vara sjuk!

Bilderna jag visar idag är en aning suddiga då jag fotade lite för sent på dagen...
Men det är lite nytt som finns i butiken, prylar & kläder från Chic Antique & Design Werket...


Hoppas ni får en super duper helg!
Kram Lisa

3 kommentarer:

annika sa...

Synd! Jag missade tjejkvällen hos dig. Jag får nog bli lite mer uppmärksam.
Kul att du börjat sälja kläder.

Kram
annika

Unknown sa...

Vilka underbara stolar du har där i fönstret, bara så häftiga. Undrar om de skulle passa nånstans hemma hos mig ;).
Tråkigt att du inte mår bra men vi hoppas du är piggelin till er semester.
Ha en mysig fredag, kram Ing-Britt

Mariette sa...

Superfina tunikor! Kul att det blev bra med tjejkvällen.
Ha en härlig helg!
Mariette