lördag 8 januari 2011

Nytt!

Ja, nu är julen borta & massa nytt har kommit ner från verkstan! Dock är redan lite utav det tingat. Några murgrönor blev det efter besöket hos Zälls i morse. Det är en växt jag älskar då den inte kräver vatten i massor då jag är dålig på att se om mina blommor.....



En bred komod pryder nu ena fönstret.

























Lotta har fixat denna underbara krona! Skulle bra gärna se den hänga i mitt hus när vi nu flyttar i slutet på Feb..... men den är säkert inte kvar då! Men men, hon får helt enkelt göra fler! -eller hur Lotta!!!
Trevlig Lördag!
Kram
L






8 kommentarer:

Fröken C sa...

Halloj vännen:)))
Tog du det lugnt i jul????;)).
Spännande med hus, är det i Ö-bro?

Ha det bäst!
Kramiz C

Lillemor sa...

Oh så fina saker du visar får titta in i din fina affär. Vi flyttar ju i mars så det kommer behövas lite nya grejer.
Kram Lillemor

Ett Vitare Hem sa...

Kommanden blev jag smått kär i och Lottas krona är underbar! Åh ska ni flytta igen, så spännande!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vår telefon har gått varm sen igår. Fler som sett på Na.se :D
Tack och lov gick allt bra.

Jag måste nog göra ett besök i din fina butik. Ser otroligt charmigt ut.

Läste att ni ska flytta! Vad roligt, har ni köpt hus?

Ha en fin söndag! Kramar Maria

Carinale sa...

Hej på dig!
HIttade hit via andra vita bloggar.
Vilken fin sida du har och en så massa fina saker.

Tack för besöket.
/Carina

sandra sa...

Heeej!
LISA!!!! Jag behöver vita hissgardiner! Har du inget sånt? Dom måste vara 160 cm breda, o de enda ja hittar överallt e maxbredden 140.... Vet du kanske vart man kan få tag på de annars?

kram bästa sysling <3

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Gröna växter med långt häng pryder så vackert mot det vita! Vilken härlig krona, mycket unikt! Klart att du ska ha en till ditt nya boende!

Kram Elin

Huset på landet sa...

Vilken fin ljuskrona! En rolig annorlunda variant. Vilka bra idéer ni har.

Hälsningar Maria