söndag 7 november 2010

Förändring....



Ja oj va vi har slitit denna helg!! Efter det att jag stängt i Fredags så börja jag att måla om väggen som stog på tur. Sen var det till att gå upp tidigt på lördagen för att fortsätta måla.


Lotta kom & vi satte i gång med att flytta om ALLT i butiken och riktigt STORSTÄDA!!! Phu, vad skönt! Vi tog en brake & gick till Java för att köpa fika & mat. En tripp till ide & hobby vart det med.


Det sista finliret fixade jag i dag.


Dock var det svårt att fota för det va ett så konstigt ljus..... dunkelt ute, å dåligt me lampor inne då den stora ljusslingan mitt i butiken va trött å inte ville lysa upp min tillvaro.



Mini vimplar. God Jul



Jul "vepa"



Nytt papper sattes upp. Älskar det röda!!





















Som julgodis!








Här hamna disken.... lite dåligt med grejer bakom, men där ska även elsesbod bokstäverna sitta. Sånt som man får fixa till eftersom...








Som sagt... det var svårt att fota så jag visar bilder på HELA butiken snart.....
Kram Från 2 trötta L











3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Det blir härligt att gå till jobbet till det nya och fräscha :)

SA Design sa...

Jaså, så har ni ju ändrat lite i butiken eller var det en stor förändring!? Blev verkligen nyfiken. Måste komma och hälsa på dig! ;)

AnnaK sa...

Åh vad fint det blev, en "ny" butik. =) =)