lördag 1 maj 2010

Mmm Härliga Madonnor!!

Äntligen har jag fått tag i fina madonnor! Dom är så fina att jag skulle kunna ta alla sj!!
Handgjorda SÅKLART, av en härlig tjej här i trakten, och det gillar vi ju här på Elses!
Även Vackra i gips!!

Min blomma vill inte riktigt pigga på sig.....



Gotte Grisar är vi här på Elses!!! Mitt andra företag böt lokaler för några månader sedan, och vart hamna vi?! Jo mitt under en gottfabrik! Det är mindre roligt när han bakar där uppe och sprider ut sin doft på gården.... MEN Vi får handla till inköpspris!! JIHOO..... så här har vi helt färska karameller!



Litet runt bord jag fyndat för någon vecka sedan.




Samma med detta fina bord med en stor betongmadonna!












I fall det börjar att regna.... hehe.... tror inte att den kommer att hänga kvar just här men jag var själv i butiken när jag hängde upp det så det fick bli så så länge, den kommer nog att hamna mitt i butiken med ett bord under så att pinnen inte är i vägen.
PS:
I Morgon kör vi loppis i Oxhagen!! Vi hoppas på tur med vädret annars blir det mindre roligt!
Vi Ses!
Kram
Lisa






Inga kommentarer: