måndag 12 april 2010

Jag Stavar Som En Kratta!...


Ja, ni som följer mig har säkert märkt det redan!! Sj är jag så van med det att jag inte längre tänker på det. På nått sätt har jag lärt mig att leva med det som det är, det var värre när man va liten & tyckte att det va super pinsamt!
Jag vet ju att det finns stavningskontroll men va fanken... dels har jag inte orken och det är ju inte den jag är! Så... gott folk! Om jag inte redan
(Bild från aftonbladet)
bidragit till ett leende så räkna med att jag snart gör det! Jag bjuder på det! haha
Kram På er mina söta!
Krattan.

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Sant Lisa, var den du är och var stolt, strunt samma med nåt stavfel nångång.
Dessutom tillför du så mycket annat så det spelar liksom ingen roll om det skulle stavas fel nångång.
OCH det gör alla bortimellanåt :)

Else´s Bod sa...

Absolut!!
Du.. nu ska jag snart ner till paradiset, ska bara handla lite först! Såååå mkt jag vill göra men vart fansken ska jag börja!?? moahahaa... hörs snart!