lördag 13 mars 2010

Mina Kunder Är Guld Värda!!

För en stund sedan kom det en trevlig kund in till mig i butiken. det visade sig att dom var ett STORT gäng tjejer som träffades rätt ofta & "pärla" I hela 12 timmar!!! Kan ni tänka er!?? Inte bara ifrån min stad utan dom var ifrån lite här å där! *kul*

Hon gav mig en ide på kransar inlindat i tyg.... så igår föddes två st! den ena såldes direkt nu på morgon och några timmar står denna glada kund i butiken igen! haha då visar det sig att det var pärlträff i dag igen! Lustigt va! Jag försökte prata för att hon skulle börja blogga & hon skulle fundera på att kanske prova på det! *hoppas*












Kista från 1700-talet! Å den är lite sliten vill jag lova, men vem skulle inte vara det efter snart 300 år på nacken! haha, men den här fick inga nya kläder, tyckte den förtjänade sitt rätta jag!

Nä.. nu ska det grejas lite innan det bli glitter & bling bling i melodifestivalen!

Tjing!

Lisa



5 kommentarer:

Milas Rum sa...

Vilka fina kransar!
Du är så kreativ!

Jadå, nästa gång ska jag ge mig till känna! ;-)

Hälsn, Mia

Malin - Ebbas änglar sa...

Nej men vad ser mitt pysselöga.... *me like very mutchos*

Och du vännen..... har hittat jättefina stjärnor till 'oss'!!!
Drar iväg ett 'tipsmail' *blink*

Stora kramen Lisa!
/Malin

Anonym sa...

Vad glad jag blev när jag såg kransen du gjort:)
Här har det blivit flera stycken o en massa annat pyssel!

Får ta tag i det där med att blogga!

Kram Carin

Else´s Bod sa...

Ja Carin det MÅSTE du göra!! Väntar ivrigt!!

Else´s Bod sa...

Ja Carin det MÅSTE du göra!! Väntar ivrigt!!