tisdag 26 januari 2010

Nya Smycken & Askar!


Har grejat lite med nya askar. Jag lägger ganska mkt pengar på detta. Jag blandar både beställda askar & egengjorda i olika modeller. Jag kan helt enkelt inte låta bli, finns inge roligare & lyxigare att få sitt smycke fint omslaget!


Älskar dessa armband i Peyote, men för att piffa till det lite sätter jag ofta någonting på...
249:-



















Jag har just fått en laddning med tillbehör i från Hong Kong.... Kan inte vänta på att visa er villka fina vintage ringar det blir..... Vill behålla alla sj... hihi....
Ses snart!!
Kram Lisa.



2 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Så kreativ du er!!! Veldig fint.
Ha en fin kveld
klem

Madame Petite sa...

Ja vad spännande med vintage ringar! Söta askar du gjort också... vilken pysslare du är!

Kramar från Jenny